Fri fragt i DK ved ordrer over 499,- / 1-2 dages levering / 30 dages returret

Close
Du har ingen varer i din varekurv.

Fri fragt i DK ved ordrer over 299,- / 1-2 dages levering / 30 dages returret

Søg

Retur- og Handelsbetingelser

1. FIRMAOPLYSNINGER
topfashion.dk
topfashion
Østergade 2
7600 Struer

Tlf. nr. (+45) 9785 6661
CVR-nummer: 2852 9449
Officiel e-mail-adresse: kundeservice@topfashion.dk 
Officiel web-adresse: www.topfashion.dk
2. BESTILLING

På topfashion.dk kan du bestille modetøj direkte via vores website.
Hvis du har forespørgsler til nogle af vores varer, på topfashion.dk, henviser vi til vores mail kundeservice@topfashion.dk.
Alle priser på websitet er inkl. moms og andre afgifter. Priserne er dagspriser.
Når du handler med topfashion online indgås alle aftaler på dansk.
Varerne, du finder på topfashion.dk, kan også købes i vores fysiske butik i Struer.
Bemærk du skal være mindst 15 år for at kunne bestille varer hos topfashion online
3. BEKRÆFTIGELSE

Når vi har modtaget din ordre, vil du hurtigst muligt få fremsendt en retlig bindende faktura/ordrebekræftelse på e-mail. topfashion.dk vil nu behandle din ordre, så du kan modtage dine varer hurtigst muligt. I sjældne tilfælde kan en vare være udsolgt fra vort lager, da topfashion.dk deler lager med den fysiske butik. Vores systemer kan have op til 5 min. forsinkelse, som gør at en varer i få tilfælde kan være solgt på kassen. Hvis det er tilfældet kontaktes du af os inden vi gennemfører evt. resten af din ordre.
Den modtagne faktura/ordrebekræftelse udtrykker de varer, der fysisk ligger i din pakke. Når vi har pakket og afsendt din ordre fra lageret modtager du en bekræftelse på dette. Af denne bekræftelse fremgår dit pakkenummer, så du kan spore forsendelsen direkte via "track & trace" på Post Nord´s hjemmeside eller via GLS pakkesystem. Du anbefales at gemme denne bekræftelse samt din faktura/ordrebekræftelse på mail, så du kan have den ved hånden ved eventuelle henvendelser til topfashion.dk.
Har du valgt selv at afhente dine varer via Click & Collect skal du medbringe din ordrebekræftelse ved afhentningen i butikken.
4. LEVERINGSTID

Fra du har modtaget din ordrebekræftelse, vil der kan gå 1-3 dage, til du modtager dine varer med forsendelse.
Husk, at der ikke omdeles pakkepost om lørdagen. I forbindelse med udsalg, ferier og helligdage (f.eks. Jul) kan der forekomme en lidt længere leveringstid. Hvis en vare i din bestilling er udsolgt, vil dette blive oplyst på din faktura. Du bliver kun faktureret, og dermed trukket, for de varer, du får leveret.
Hvis du har valgt at afhente dine varer selv i butikken, kan dette først ske 4 timer efter ordreafgivelsen for, at give tid til ordrebehandlingen og indenfor butikkens fysiske åbningstid. Hvis du har valgt afhentning i Lemvig butikken afhentningstidspunkterne fremgå af den bekræftelse du modtager pr. mail.
5. BETALING
Hos topfashion.dk kan der betales med:
# Dankort
# VISA/Dankort
# EuroCard og MasterCard
# Visa Electron 
(bemærk du skal være mindst 15 år, for at kunne bestille varer hos topfashion.dk)
# ViaBill (dette kræver en godkendt konto oprettelse hos Viabill)
# MobilePay
Beløbet for varerne trækkes først fra din konto, når varerne sendes fra topfashion.dk eller er klar til afhentning i butikken. Vi kan aldrig trække et større beløb, end det du har godkendt ved købet. Betalingssystemet på topfashion.dk er godkendt af NETS. Vi opkræver ikke gebyr ved betaling. Gebyret betales alene af topfashion.dk
6. SIKKERHED PÅ TOPFASHION.DK

Betales der med betalingskort, er du altid sikret mod misbrug. Vores internetbutik fungerer i samarbejde med bl.a. NETS, og vi har sikret de følsomme data, der transporteres via nettet i forbindelse med køb, ved hjælp af SSL (Secure Socket Layer) kryptering.

Data, du sender i forbindelse med køb betalt med betalingskort, er krypterede (SSL), og det er således kun NETS, der kan læse dem. Hverken topfashion.dk eller andre har mulighed for at læse dataene. Så længe du kigger rundt på vores website for at finde gode tilbud og lækre produkter, er der ingen kryptering, men når du skal til at indtaste dine betalingsoplysninger, kreditkortnummer, udløbsdato mv. går du ind i et såkaldt "sikkert" område. I det sikre område er oplysningerne krypterede.
Hos NETS bliver kreditkortoplysningerne valideret, dvs. det undersøges, om kortet f.eks. er spærret eller andet, der gør det ugyldigt. Hvis alt er i orden, gives der melding til dig som køber om, at din ordre er bekræftet.

topfashion.dk modtager ingen oplysninger om dit kreditkortnummer og/eller udløbsdato, men får melding om, at et beløb er reserveret til topfashion.dk til senere overførsel, når vi har ekspederet din ordre. Når bestillingen er sendt videre til Post Nord eller GLS trykker vi leveret i vort ordresystem, og først på det tidspunkt går der en melding til NETS om at overføre det reserverede beløb til vores konto hos NETS.

Du har mulighed for at afvise en betaling, når du modtager din betalingsoversigt. Du har ingen selvrisiko i tilfælde af, at dit kort bliver misbrugt i en internet-butik, der benytter SSL (Secure Socket Layer) i sit betalingssystem. Dermed er du bedre sikret end i den fysiske verden. topfashion.dk giver dig denne sikkerhed.

7. FORSENDELSE

Dine bestilte varer sendes via pakkeshop eller som direkte levering til din dør. Vælger du direkte levering til din dør, sendes pakken som en Post Nord-privatpakke. Du skal kvittere hos postbudet eller på posthuset for din pakke. Dette pakkeprodukt kaldes "forsendelse med modtagerkvittering". På den måde er du sikker på, at din pakke ikke udleveres forkert, og vi er sikre på, at vores forsendelse har fundet sin rette modtager – dig. Du kan altid følge din pakke via track & trace pakke nr.
Sammen med din pakke vil du modtage en kopi af faktura/ordrebekræftelsen samt en returseddel.
En fast ekspeditions- og forsendelsesomkostning (porto) på 29 kr. til pakkeshops og 69 kr. ved direkte levering, tillægges hver enkelt ordre, uafhængigt af antal varer i din bestilling.
Der sendes kun til adresser i Danmark!
Forsendelsesomkostningerne er gratis ved ordre over 299 kr.
8. BESKADIGELSE UNDER TRANSPORT

Hvis varen beskadiges eller går tabt under transporten, er topfashion.dk erstatningsansvarlig. Du skal dog meddele problemet til topfashion.dk (se adresse og kontaktinformationer øverst på denne side).
9. FORTRYDELSESRET

Du har altid 30 dages fortrydelsesret, når du handler hos topfashion.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget din vare. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder altså, hvis du bruger varen, klipper varens orginale etiketter af og dermed forringer varens salgsværdig væsentligt. Når fortrydelsesretten udnyttes, skal du selv betale portoen for at sende varen retur.
Du vælger selv hvilket forsendelsesfirma du ønsker at anvende men du kan med fordel vælge at købe en GLS returlabel gennem topfashion.dk til 49 kr. På den måde kan topfashion.dk følge din pakke via track and trace, og du ved at pakken kommer sikkert frem til os.

GLS RETURLABEL

Bemærk, vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav til os.
Hvis du selv har afhentet dine varer i butikken kan du enten vælge at sende varen retur eller aflevere den i butikken. Gælder kun for varer som er afhentet i butikken. Der skal stadig anvendes den med varen udleverede returseddel. Kundens tilgodehavende udbetales ikke kontant i butikken men overføres til kundens konto, som der blev anvendt under betalingen.
Varer sendes retur til :
topfashion.dk
Østergade 2
7600 Struer
Att: kundeservice
Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken – eksempelvis en udfyldt returseddel eller kopi af evt. forudgående korrespondance mv.
For at fremme returbehandlingen er det også vigtigt, at vi får oplyst dit registreringsnummer og kontornummer, så vi hurtigst muligt kan tilbagebetale dit tilgodehavende.
Det er ikke muligt at indlevere vare som er købt over topfashion.dk til vores fysiske butik.
Der følger altid en returseddel med din ordrebekræftelse.

10. EJ AFHENTEDE VARER

Hvis vi får en forsendelse retur, som ikke er blevet afhentet på posthuset, betragter vi dette som en fuldgyldig returnering. Evt. forsendelsesomkostninger for topfashion.dk tilfalder kunden og vil blive modregnet på ordren.
11. REKLAMATIONSRET

topfashion.dk indestår for, at de varer du bestiller, er fejlfrie ved leverancen.
Når du handler på topfashion.dk, har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Dette betyder, at du vil få ombyttet varen til en fejlfri vare, og er dette ikke muligt vil du få pengene tilbage for den pågældende reklamationsvare.
Dette betinger selvfølgelig, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Der skal reklameres inden rimelig tid, efter at du har opdaget manglen ved varen. Hvis der reklameres inden 2 måneder, vil reklamationen altid være rettidig. Ved reklamationer indenfor 12 måneder efter købet refunderer vi forsendelsesomkostninger op til 49 kr. pr. returordre. Du vælger selv hvilket forsendelsesfirma du ønsker at anvende men du kan med fordel vælge at købe en GLS returlabel gennem topfashion.dk til 49 kr. På den måde kan topfashion.dk følge din pakke via track and trace, og du ved at pakken kommer sikkert frem til os. Bemærk, vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav til os.
Er varen mellem 12 og 24 måneder efter købsdato betales hele forsendelsesomkostningen af kunden selv. Også i dette tilfælde kan det være en fordel at købe returlabel via topfashion.dk.
For at få dækket dine forsendelsesomkostninger på varer under 12 måneder bedes du huske at oplyse om dette på retursedlen.
Hvis du selv har afhentet dine varer i butikken kan du enten vælge at sende varen retur eller aflevere den i butikken. Gælder kun for varer som er afhentet i butikken. Der skal stadig anvendes den med varen medsendte returseddel. Kundens evt. tilgodehavende udbetales ikke kontant i butikken men overføres til kundens konto, som der blev anvendt under betalingen.
Når du ønsker at reklamere over en vare, bedes du returnere varen til:
topfashion.dk
Østergade 2
7600 Struer
Att.: reklamation
Når du returnerer varen, bedes du angive en beskrivelse af fejlen. Brug retursedlen som var med ordrebekræftelsen. Det letter vores behandling og minimerer tiden for reklamationen. Hvis din returseddel er bortkommet, bedes du oplyse dit kundenummer, og evt. dit ordrenummer, og ca. hvornår varen er købt.
Det er ikke muligt at indlevere en reklamationsvare købt over topfashion.dk direkte i den fysiske butik hvis varen tidligere er afsendt med GLS eller Post Nord. 
Bemærk, vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
12. FORBEHOLD FOR PRISFEJL, UDSOLGTE VARER MV.

Vi tager forbehold for
* prisændringer
* tastefejl
* udsolgte varer
13. VALG AF LOVSÆT

Tvister i overensstemmelse med disse vilkår skal afgøres i henhold til dansk lovgivning, med mindre præceptiv lovgivning tilsiger andet.
14. KLAGEMULIGHEDER 
Topfashion.dk er godkendt som en tryg webshop at handle med og derfor ønsker vi at vores kunder får den bedste oplevelse hos os. Skulle der imod forventning være en årsag til, at du vil klage over topfashion.dk er der flere muligheder du som kunde kan benytte dig af
1) Kontakt kundeservice hos topfashion.dk på mail kundeserivce@topfashion.dk
2) Klagemulighed med Tryghedsmærket
Du kan oprette en klage via Tryghedsmærket og forsøge at løse problemet i samarbejde med topfashion.dk og Tryghedsmærket inden du klager ved hjælp af nedenforstående muligheder.
Du kan oprette klagen her https://tryghedsmaerket.dk/complain
3) En klage over en vare eller tjenesteydelse købt hos os kan også indgives til Center for Klageløsning, Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg.
Du kan klage til Center for Klageløsning via Nævnenes Hus’ klageportal: https://kpo.naevneneshus.dk/Public/Home/ChooseLoginProvider?returnUrl=https://kpo.naevneneshus.dk/External